Long time no seen

Ja, nu var det det här med uppdatering igen.. Men Emma & Karin har faktiskt varit här hos mig i BA, så jag behöver väl inte sitta och uppdatera bloggen då iaf..
Det var iaf de första som hälsade på mig här i Argentina, och det var hur kul som helst att se dom igen! De hade även med sig väldigt uppskattat SVENSKT LÖSGODIS, kaviar, sill och rekorderlig skogsbärscider (tack för cidrarna mamma!) Dock är det enda jag har kvar kaviartuben...

Men som vanligt går det så himla fort, så deras två veckor här har redan svischat förbi och i lördags åkte de hem. Men vi hann med rätt mycket ändå tycker jag - vi var till Mar del Plata en helg, tog med dom till obeliscon, boca, evitas kyrkogård, casa rosada, plaza de mayo...

Så nu är jag ensam i lägenheten med två katter som bajsar utanför lådan.. Min roommate drog till Brasilien, men tror hon kommer på torsdag igen. Tur det, inge kul att va själv i lägenheten heller!





Här bjuds det på lite kort från när Emma och Karin var här!





Vid obeliscon







Vid stranden i Mar del Plata







Vid hamnen i Mar del Plata







Evitas grav vid hennes kyrkogård i Recoleta







Vid Caminito i Boca







Vid Caminito i Boca



Kommentarer
Postat av: D-foam

Hola Åsa, fina bilder, tres rubias, ni väckte ingen uppmärksamhet alls kan man tro?

2011-01-27 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0