Feliz año nuevo!

Gott nytt år på er allihop! När klockan slog tolv stod jag och skrattade åt min arbetskompis som stod och spydde mitt på gatan, hahaha! Bra att spy in det nya året ordentligt, haha.

Nu får ni kort så det räcker och blir över från Mexiko här, orkar faktiskt inte skriva om alla bilder om jag ska vara ärlig.. tog så jävla lång tid att ladda upp bilderna, så nu ska jag hoppa in i duschen istället för jag stinker svett och är bjuden på middag hem till en vän ikväll :) och imorgon ska jag upp tidigt för att åka till uruguay en vecka! haha, kommer tillbaka från mexiko och åker igen efter fyra dagar. men lika bra, är ju så jävla varmt här så jag vet nästan inte vad jag ska göra snart.. jaja, uruguay är väl inte så jättejättestor skillnad, men värre än Buenos Aires kan det ju INTE vara iaf! och där finns det strand man kan bada vid till skillnad från här..

ciao på er, njut av mina bilder ;)
































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0