Back in business

Då var det slut på semestern då! Har varit ledig i nästan i månad nu och tycker det har gått fortare än vad jag blinkar med ögonen.. Men har hunnit med att åka till både Mexiko och Uruguay i alla fall. Kom tillbaka från några dagar i Uruguay igår, det var hur fint och mysigt som helst..




Punta del Este i Uruguay..




Så igårkväll tänkte jag jag skulle välkomnas tillbaka av Buenos Aires nattliv som jag missat så länge nu, så jag, Frida, Emelie och några svenska killar drog till Terrazas. Hade jättetrevligt innan och så, men direkt vi gick in i taxin började det skita sig med att min kjol gick sönder, och natten slutade på Kentucky med dyra pizzor, krångel med att betala med kort (ovanligt i argentina....) och tappra försök till att ta för mycket betalt av oss, men det lyckades de minsann inte med dessa skurkarna!


Jaja. Imorgon kommer världens bästa tvillingar Emma och Karin hit och stannar i två veckor, ska bli sjuuukt kul! :) Har solat idag så jag ska vara brun när vi möts imorgon, hahaha.


Nej, nu ska jag ta och pallra mig iväg till Frida och Emelie på lite grillning. ska inte grilla mig själv för en gångs skull, utan maten, haha.





gud vilket dåligt skämt




Kommentarer
Postat av: Mams

Hej Åsa, kul att höra att allt är bra med dig. Kan du mejla över ditt nya hemtelefonnummer hos fransyskan vore det bra. Hoppas du har fått cidern vid det här laget (precis som det inte finns tillräckligt med alkohol i Argentina ....

Hälsa Emma o Karin.

Kramar

2011-01-10 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0