Por fin por fin por fin!

Idag kommer världens bästa Camila Low Rey tillbaka till mig i Buenos Aires från sin semester hemma i Colombia! Äntligeeeeeen!! Har skypat med hennes mamma så jag ska gå hem till hennes lägenhet och hämta nycklarna hos grannen, så ska jag överraska henne med att redan vara där när hon kommer till lägenheten! Hihi :)

men askul att hon är tillbaka i alla fall, ska ha massa massa kul under helgen nu! som i början :)


ska in i duschen så jag hinner till henne innan hon själv gör det. gud, jag är så himla seg som en riktig argentinare hela tiden. hurry up!




Kommentarer
Postat av: M

Menar du att argentinarna är som sega gubbar?

2011-02-04 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0