back together!

förlåt att jag är så himla dålig att uppdatera.. men vet ni att min dator är så stört seg nu, vet fan inte vad det är med den.. men jaja. just nu kände jag att jag inte hade nåt bättre för mig så!

men det bästa som har hänt sen jag skrev är i alla fall att världens bästa luiso har kommit tillbaka till BA från sin hemstad rio cuarto! yesssss! så våra galenskaper har redan dragit igång på nytt ;)



luiso och jag i mexiko!



under veckan har det varit lite "kallt" här också.. har regnat endel dagar, varit mulet och runt 24 grader på dagarna.. trodde nästan sommaren hade nått sitt slut, men tji fick jag för det -- under helgen kom den vanliga värmen tillbaka igen, alltså runt 28, 30 grader. så både fredagen och lördagen spenderades med att ligga vid vänners pooler..
torsdag och fredag var det partaj, men vet ni vad jag gjorde på lördagkvällen då? jag låg fan och sov! inte ensam men :) tror dock det var bra för mig att sova ordentligt, sov säkert 12 timmar eller nåt - ungefär dubbelt så länge som jag sover normalt!
och idag ska jag också lägga mig tidigt.. ska diska mina grejer jag har haft idag, sen ska jag lägga mig och kolla på solsidan tror jag! haha det är ju så stört roligt!

besitoooos


och det är ett så jääääävla störsamt bilalarm som tjuter här nere på gatan just nu, var femte minut eller nåt! och eftersom det är argentina är det såklart ingen som bryr sig, så det kommer väl låta såhär hela natten.. enligt min rumskompis har det redan låtit såhär tre nätter i rad nu! herregud.. hoppas jag kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0