på begäran av mamma..

nu har jag mamma och lilla bror här på besök sedan lite mer än en vecka tillbaka. på måndag åker de hem igen, men vi har faktiskt hunnit med en tripp till mendoza som ligger lite mer inåt landet, vid Anderna (bergskedjan) och gränsen till Chile. 14 timmar med buss, men när bussarna är så bekväma som de är här i Argentina är det hur lugnt som helst!

så vi var ända upp till 4000 meters höjd i Anderna, där gränsen till Chile går. såg även en skymt av aconcagua som är den högsta bergstoppen i världen utanför himalaya! dock var det mulet, så man såg inte hur hög den var pga molnen. men här kommer lite bilder iaf :)













Drog en cykeltur runt lite vingårdar och så också, var inne i en av gårdarna och fick se var man gjorde vinet, provsmaka och så. nice :)











Just ja, mamma träffade en ny pojkvän här i Argentina. Han brukade ha nummer 10 när han spelade fotboll förut...









(detta inlägg uppdaterades inte på mitt egna initiativ, utan det tog mig ett x antal dagar att få upp det.. lite trögt med min blogg nu som ni kanske märker.. men hoppas jag har kvar vissa läsare i alla dall, hahaha! ska försöka uppdatera lite mera, lo prometo :) )

Kommentarer
Postat av: Daddyfoam

Tycker mamma har bytt ner sig lite...;-)

kul med äventyr i bergen iaf.

2011-04-24 @ 02:26:26
Postat av: Natalie

Åsa det är lite dåligt med uppdateringar! (:

2011-05-31 @ 09:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0