hace caloooor, en la disco subiendo el vapor

ja nu börjar det bli riktigt varmt alltså.. svettas redan när jag går till jobbet, och då är ju klockan bara nio på morgonen.. tror det kommer bli värre än i spanien alltså, för där hade jag i alla fall hav att bada i, här har jag inget. ju, det finns hav, men badar jag där får jag nog både aids, gulsot, tuberkulos och jag vet inte vad.. haha. smutsvatten.
men ska inte klaga på värmen, hur varmt har ni i sverige egentligen? är det under nollan kanske? ;)

imorgon ska vi iväg med jobbet och paddla kajak i tigre! ska bli askul, har aldrig paddlat kajak förut! tror jag inte... så ska vi ta in på ett hostal och grilla och mysa. plus att vi ska paddla i solnedgången fram tills tolv på natten, fatta vad nice! :) bara jag inte ramlar i floden haha.. för då slutar det nog med alla dessa ovan nämnda sjukdomar.




antar att det här är floden vi ska paddla på imorgon.. ser svalkande och skönt ut att ta sig ett bad va?
plus att idag på jobbet sades det att rio de la plata är den mest förorenade floden i hela världen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0