Bara för att...

Bara för att reta er litegrann tänkte jag lägga upp lite bilder från min fredag (ni har väl inte missat att jag är ledig varje fredag? haha) som spenderades vid Fridas pool och tennisbana.
Tyckte att det passar bra nu när ni suttit och firat första advent hemma i kyliga Sverige ;)
Mina julkänslor ligger på 0, om inte till och med på minus.




















Skulle ha åkt till Iguazu (typ ett av världens häftigaste vattenfall) nu i helgen med en buss arrangerad av folk från byggnaden jag bor i. Men som vanligt i Argentina blir planerna aldrig riktigt som det var sagt från början. Fick ett inbox-meddelande om att resan var inställd idag, BAJS! var astaggad för att åka ju!
Men snart är det ju semester i några veckor så man kan passa på att åka runt lite.. Kommer dock inte till Sverige mina kära vänner! Dyrt, långa flygresor och väntetider, kallt... Nej nej nej :)

Kommentarer
Postat av: D-foam

Joho du, nu kommer du hem så du får gå på nya bolaget här, självplock minsann, stört stort.

Förresten, hoy muy calor, bara -14 eller så.;-)

2010-12-01 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0