Vamos aaaa....

Betalade halva resan vi ska göra över jul idag :)
gissa var vi ska?







säger imorgon när jag betalat andra halvan! haha. men bilden är exakt den platsen vi ska till så det ser ju lovande ut va ;) ett stort land där folket bär stora hattar längre norrut i latinamerika.. vilket kan det vara?


angående min urinvägsinfektion är den ju på bätringsvägen.. har bara lite huvudvärk kvar så ska det nog vara bra sen! hoppas jag fått tillbaka matlusten ordentligt till imorgonkväll bara, för då är vi bjudna på JULBOOOORD av jobbet! Det har även ryktats om att kocken kanske skulle försöka sig på lite svenska julrätter, men här i Argentina vet man såklart aldrig :) förväntar mig inte inlagd sill, ägghalvor med dill och kaviar, julskinka med julvört och stark senap, lutfisk, mammas köttbullar, rödkål (fan, får sluta räkna upp all svensk julmat innan det sipprar ur dreggel ur mun på mig) men jag är helt säker på att det kommer bli aaasbra ändå! och även om jag ska vara nykter, för det ska frida också vara så vi är två :)


dagen då vårt lägenhetskontrakt går ut närmar sig och jag skriker av lycka inombords. det kommer bli den bästa flytten i mitt liv. från kackerlackorna. men håll tummarna nu ikväll också.........


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0