Vax, pedikyr och pool

Ja, så ser mina dagar här i BA ut.. Lyxigt. Hahaha nej inte riktigt men! Igår efter jobbet gick jag och Frida och vaxade oss. Asbra ställe, känner mig len som en liten baby på nytt :) billigt också! och inga misstankar om att vaxaren var lebb, perfekt! för sist jag var och vaxade mig höll hon bara på och sa hur fin jag var hela tiden, att det var ovanligt att vara både blond och ha så fint ansikte som jag här i argentina, att den argentinaren som skulle få vara med mig var så lyckligt lottad och jag vet inte vad.. visst, det är väl inga fel att hon ger mig komplimanger så, men när hon gör det medan hon håller på att vaxa mina intima delar, och står och ger mig varma blickar och bara glor på mig medan det torkar - njaaa, det känns inte riktigt rikgt bra..

Nog om det.. Igår kände jag mig inte riktigt bra heller, så jag och Frida tog lite torsdagsmys hos henne med frön och sex and the city. Sen Kalmar-gänget drog från Buenos Aires är det så tråkigt på torsdagar, hoppas ni läser det här, jag saknar er!
Så idag har vi hängt vid poolen, bränt mig litegrann som vanligt (solen är bannemig stark här!), och sen varit och gjort pedikyr :) så himla billigt, 70 spänn att göra det på salong. jag klagar iiiinteee :)







här har jag hängt idag :)



nu är resan över jul 90 % säker, men kommer inte skriva var jag ska förrän det är 100 % säkert! :) men det är reserverat nu iaf så, waaa...


ska se på sex and the city 2 nu snart. sen kanske det blir middag på crobar ikväll, jag vet inte. om jag är bättre i magen. ska göra iordning lite hemmagjort te med chili, ingefärs och vitlök medan frida nördar sig med bartenderskolan ;)


beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0