Vacacioooneeeees!

Yesssss, nu är det jullov! Me encantaaa!

På måndag åker jag till Mexiko och jag vill bara att dagarna ska gå fort så vi kan åka nån gång! Har varit och hämtat biljetterna idag :)
Gud jag vet inte vad jag ska göra så dagarna ska gå fort tills jag åker..
Imorgon ska jag sola, bada och spela tennis hos Frida, så dagen lär gå fort då.

Ikväll ska vi till Ladies night på Sugar iaf, det är bara på torsdagar. 20 pesos och fri bar tills klockan tolv, det ni ;)
gud det är så himla varmt så jag orkar knappt gå i solen när jag är ute och går.. och då är det ILLA, jag är ju fan i solen så mycket jag kan hela tiden!




haha just ja.. hittade ju en gata som hette Olof Palme för några månader sen, och det var inte inne i centrum utan ute i vyschan liksom? coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0