Sanningens bekännelse..

Äntligen är allt fixat, klart och betalat för resan över jul!

så nu kan jag berätta att det är till burritons, tequilans, fajitans hot spicy taco guacamole sombrero MEXIKOOO jag ska!
till Cancun, till höger på kartan som ni ser.
Nio dagar med Luiso, hans mamma, ett lyxigt hotell och all inclusive, plus en massa som finns att göra där i närheten, tror inte jag kommer klaga ihjäl mig inte ;)






nu har jag förresten varit helt nykter min första helg sen jag kom hit! fem månader, det kanske behövdes, haha. dock hade det ju aldrig hänt om jag inte hade fått antibiotika får jag ju tillägga innan jag låter allt för duktig ;)
men inte har det varit en så vidare rolig helg inte.. fast mysig ;)

har betalat deposito (typ.. förskottshyra som jag får tillbaka när jag flyttar ut.. kommer inte ihåg vad det heter på svenska) till lägenheten jag ska flytta in i när jag kommer tillbaka från mexiko nu också. kan inte tro att jag bara ska bo i den här lilla bajshögen EN VECKA till! jag är så lycklig! :D plus att luiso har varit så snäll och städat under helgen, eftersom han också bor här nu fram tills att vi drar, så det är inte ens så bajsigt längre.. (fast jag antar att det är kackerlackparty inne i köket just nu, vill inte ens gå in och kolla...

nej ni, nu ska jag sova. sitter och kollar på gran hermano (argentinas big brother) i svartvitt. herregud jag fattar inte hur det kan vara så populärt, det är ju stört dåligt.. bara massa ägg som springer runt där i huset..


besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0