Argentinare och deras raggningsrepliker..

Dessa argentinarna kan att detta med raggningsrepliker måste jag säga..
"Te pondría en un cajón y te regalaría a mi hermana, que sos una barbie!"
och sen åker de förbi igen med bilen och ropar "oye, mañana tiene el cumpleaños mi hermana!"


.. alltså.. "Jag skulle stoppa ner dig i en låda och ge dig till min syster, för du är en barbie!" och sen "hallå, min syster fyller år imorgon!"

hahaha..


men visst är jag väl som en liten barbie ibland bara jag vill?











Imorgon åker världens bästa roommate Camila Loooow Rey hem till Colombia på semester i en och en halv månad! gud jag kommer dö.. Det kommer bli så konstigt när jag kommer hem från Mexico och flyttar hem till fransyskan, och Camila liksom INTE ÄR DÄR! Som tur är stannar hon inte ända till mars som de flesta som åker hem till sina hemländer brukar göra, utan kommer i början av februari igen.. (och då dessutom med massor av colombiansk sprit på köpet, haha!)












Sista dagen på jobbet imorgon, sen ska jag och Luiso gå och hämta biljetterna till Mexiko!
Fyra dagar kvaaaaar! Ååå jag vill bara åka nu nu nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0